Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2024

"Ζω" τη ζωή !!!

Κοινωνία/Σχέσεις/Συναισθήματα/Συμπεριφορά~Jesus !!!


Δεν φοβάμαι να πέσω και να πρέπει να σηκωθώ, δεν φοβάμαι να πρέπει να ξαναρχίσω από την αρχή, όταν η ζωή το απαιτεί. Το μόνο που φοβάμαι είναι να μην έχω τον Θεό στο πλευρό μου να με φροντίζει, να με δυναμώνει, να με θεραπεύει, να με αγαπά και να με διδάσκει σε κάθε πτώση, σε κάθε αποτυχία και σε κάθε αναντιστοιχία της καρδιάς μου

Έχω κουραστεί λίγο, όχι από τη ζωή, αλλά από αυτά που οι άλλοι μου φορτώνουν στους ώμους μου, από υποχρεώσεις, από ανόητες ευθύνες, από απαιτήσεις και σας εξομολογούμαι ότι δεν θέλω μια ψεύτικη ελευθερία λέγοντας ότι δεν μπορώ να ευχαριστήσω, αλλά δεν θέλω επίσης να φυλακίσω τον εαυτό μου σε αυτό που δεν μπορώ να προσφέρω για να ευχαριστήσω.

Μια μέρα η πραγματικότητα χτύπησε δυνατά την πόρτα μου και μου είπε: κατέβα από εκεί, αυτός ο κόσμος των φανταστικών ονείρων δεν είναι δικός σου, αυτή η ιστορία που έφτιαξες στο μυαλό σου νομίζοντας ότι όλα θα είναι όμορφα και εύκολα δεν είναι επίσης δική σου, και αυτό το πράγμα που πιστεύεις ότι όλοι σε αγαπούν και ότι μπορείς να κατακτήσεις το σύμπαν με τα χέρια σου φιλημένα είναι μια τεράστια ψευδαίσθηση, πάλεψε για να αποκτήσεις την κόρη μου, πάλεψε για να νικήσεις, ονειρέψου για να πραγματοποιήσεις και μη σταματήσεις να πιστεύεις.

Ξύπνησα χωρίς να δυσκολεύομαι να συνεχίσω, χωρίς να χασμουριέμαι στην ήττα, χωρίς να φοβάμαι το μέλλον, χωρίς να θέλω να είμαι "πολύ", αλλά αποδεχόμενη ότι είμαι απλά διαφορετική, ικανή και απόλυτα γεμάτη ελπίδα προστατευμένη από πολλή πίστη. "Ζω τη ζωή, ποντάρω στο καλύτερο του Θεού ...!!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου