Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

Αποφάσισα να φροντίσω τον εαυτό μου...!!!

Κοινωνία/Σχέσεις/Συναισθήματα/Συμπεριφορά~Jesus !!!


Έχω ήδη απομακρυνθεί από πολλούς ανθρώπους που ήταν αγαπητοί σε μένα, που τους αποκαλούσα φίλους, που τους κουβαλούσα στην αγκαλιά μου τις δύσκολες μέρες, που τους άπλωνα το χέρι όταν τα δικά τους ήταν αδύναμα, που δάνεισα τον ώμο μου για να κλάψουν, που τους αποκαλούσα αδερφούς, που σχεδόν ποτέ δεν έλεγα όχι. Απομακρύνθηκα από ανθρώπους που ποτέ δεν φανταζόμουν ότι μια μέρα θα με πρόδιδαν ή θα με απογοήτευαν, τους άφησα να φύγουν και δεν τους εμπιστεύτηκα ποτέ ξανά.

Κάποιοι από αυτούς ήξεραν πόσα σήμαιναν για μένα, άλλοι δεν είχαν ιδέα πόσο πολύ τους αγαπούσα. Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι μερικές φορές δίνουμε τόσο πολύ από τον εαυτό μας σε ένα συναίσθημα που αφήνουμε στην άκρη την καρδιά μας, θέλουμε να φροντίσουμε τόσο πολύ τον άλλον που ξεχνάμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας, εμπιστευόμαστε τόσο πολύ τα χάδια που δεχόμαστε και αγνοούμε το γεγονός ότι οι άνθρωποι είναι ελαττωματικοί και ότι συχνά σκοντάφτουν στις αδυναμίες τους επειδή δεν ξέρουν πώς να διακρίνουν την αληθινή έννοια της ειλικρινούς στοργής.

Μια μέρα, η ζωή απαίτησε να μεγαλώσω, να ωριμάσω και να αγαπήσω τον εαυτό μου, όταν συνειδητοποίησε ότι ρίσκαρα την καρδιά μου πάρα πολύ για κάτι που πιθανώς με καταπίεζε. Άφησα πολλά πίσω μου και περπάτησα με έναν νέο, διαφορετικό τρόπο, χωρίς να νιώθω τόσο υποχρεωμένη σε τόσα πολλά πράγματα που δεν είχαν καμία αξία για μένα.

Μερικές φορές χρειάζεται να κάνουμε κάποιες θυσίες, να αφήσουμε κάποιες καταστάσεις και κάποιους ανθρώπους επίσης, όχι επειδή νιώθουμε "πάρα πολλά", αλλά για να φροντίσουμε τον εαυτό μας και να δυναμώσουμε την καρδιά μας χωρίς να πληγώνουμε τόσο πολύ τον εαυτό μας χωρίς λόγο. Μερικές φορές χρειάζεται απλά να απομακρυνθούμε για να ξεκουραστεί το μυαλό μας και να ηρεμήσει η ψυχή μας. Αποφάσισα να αγαπώ τον Θεό πάνω απ' όλα και όλους, να βάζω τον εαυτό μου σε προτεραιότητα ώστε να μπορώ μετά να φροντίζω τους άλλους..." .


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου